Com ja sabeu, el passat divendres 19 vam celebrar l’últim dia d’escola del curs 2025-2026. Per acomiadar-nos del curs d’una manera especial, les mestres vam organitzar diverses activitats i jocs al pati que van fer gaudir molt a tots els infants.
Els nens i nenes de 3r i 4t van participar en diferents reptes: jugar al mocador, jocs cooperatius d'equilibri, jocs d'aigua i d'exercitar la memòria... Podeu veure algunes fotografies de la jornada clicant aquí.
Va ser un matí ple de rialles i bons moments! Per acabar la festa, les mares de l’AFA van repartir suc, coca i un gelat a tots els participants. Després d’això, ens vam acomiadar fins al curs vinent.
L’equip de mestres del cicle mitjà us desitgem que passeu un molt bon estiu, que descanseu i recarregueu energies per afrontar amb il·lusió el proper curs. Ens retrobem el 8 de setembre!



